طراحی سایت به زبان عربی

طراحی سایت به زبان عربی

طراحی سایت به زبان عربی

0   نظر

طراحی سایت به زبان عربی

از گذشته‌های دور، زبان عربی به عنوان زبانی که ملت‌های مختلف با آن صحبت می‌کردند، شناخته می‌شود. همچنین این زبان فرهنگی غنی به همراه خود دارد که باعث شده‌است تا به صورت فزاینده‌ای گسترش یابد. در نیای امروز، با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از مشاغل به سمت ارائه خدمات به صورت آنلاین رفته‌اند. باتوجه به افزایش مراودت ایران با کشور‌های عربی و فعالیت‌های تجاری گوناگون بین آن‌ها، طراحی سایت به زبان عربی برای رسیدن به سودهی بسیار اثربخش خواهد بود.

همچنین باید به این مسأله نیز توجه داشت، خریداران و یا کاربرانی که زبان اصلی آن‌ها عربی است، برای انجام فعالیت و یا خرید باید به زبان عربی در وب‌سایت دسترسی داشته‌باشند. در غیر این صورت، افرادی که کسب و کار آنلاین در حوزه‌های گوناگون مرتبط با کشورهای عربی دارند، مشتریان خود را از دست خواهند داد. به همین دلیل در ادامه به اهمیت طراحی وب سایت به زبان عربی خواهیم پرداخت تا با آشنایی به تمام امکانات موجود در سایت به زبان عربی، بتوانید پیشرفتی صعودی در زمینه کسب و کار آنلاین خود داشته باشید.

طراحی سایت به زبان عربی

اهمیت طراحی سایت به زبان عربی

این روز‌ها، طراحی سایت به زبان عربی به خصوص برای افرادی که کالا‌هایی دارند که در کشور‌های عربی متقاضیان بسیار دارد، از اهمیت بالایی برخوردار است.زیرا کاربرانی که زبان عربی به عنوان زبان مادری آن‌هاست با ورود به سایت و دسترسی نداشتن به زبان خود، سریعاً صفحه سایت را ترک خواهند کرد.از این رو طراحی وب سایت به زبان عربی برای چنین مشتریانی، جایگاه بالایی دارد. دلایل اهمیت طراحی وب سایت به زبان عربی عبارت است از:

جلب توجه و اطمینان مشتریان

چنانچه شما سایت خود را با محتوایی باکیفیت ارائه کنید درحالی که زبان آن نیز عربی باشد، باعث می‌شود مشتریان اطمینان بیشتری به محصول شما داشته باشند. از این طریق سایت شما موردتوجه مشتریان قرار خواهد گرفت و بازدید بیشتری را خواهید داشت. به دنبال آن گوگل سایت شما را جزء سایت‌های پر بازدید می‌شناسد و جایگاه بالایی در لینک‌دهی برای سایت شما در نظر می‌گیرد.

علاوه براین، با طراحی سایت به زبان عربی این حس ارزشمندی را در مشتریان عرب زبان خود بوجود خواهید اورد که برای دسترسی راحت‌تر آن‌ها زمان گذاشته‌اید تا سایت خود را به زبان عربی آماده کنید. این حس ارزشمندی باعث می‌شود کاربران عرب زبان، سایت شما را برای تجارت در اولویت قرار دهند. این امر موجب پیشی گرفتن از سایر رقبا که در این حوزه مشغول هستند، می‌شود.

برند‌سازی

با طراحی سایت به زبان عربی این امکان را برای خود بوجود می‌اورید که به عنوان تجارتی جهانی شناخته شوید. زیرا داشتن سایت با زبان‌های مختلف علاوه براینکه برای مشتریان خارجی حائز اهمیت است، برای مشتریان داخلی نیز ارزشمند است. چراکه این امر موجب حرفه‌ای دیده‌شدن کسب و کار شما خواهد شد.

بازاریابی چند وجهی

طراحی سایت با استفاده از زبان عربی بسیار مقرون به صرفه و کارآمد خواهد بود. چراکه این امر موجب می‌شود محصولات و و کسب و کار خود را علاوه بر کاربران داخلی به کاربران خارجی نیز معرفی کنید. همه این‌ها باعث پیشرفت تجارت شما در ابعاد مختلف می‌شود.

سودهی بالاتر

باتوجه به اینکه ارزش پول در کشور‌های عربی روز به روز در حال افزایش است و بازار مالی در این کشور‌ها بسیار فعال است، طراحی سایت با زبان عربی بسیار پر سود خواهد بود.زیرا اگر شما بتوانید محصولات و یا کالا‌های خود را به نحوی درست به افراد عرب زبان معرفی کنید و آن‌ها را ترغیب به خرید از طریق سایت خود کنید، سود کلانی را کسب خواهید کرد.

ویژگی‌های طراحی سایت به زبان عربی

یکی از جذاب‌ترین اعمال در هنگام داشتن سایت به زبان عربی دستیبابی به مشتریان عرب زبان است. البته دسترسی به چنین افرادی نیازمند این است که سایتی حرفه‌ای با زبان عربی طراحی کنید.در هنگام طراحی سایت به زبان عربی باید دو اصل مهم یعنی فرهنگ و زبان عربی را مدنظر داشته باشید. فرهنگ و زبان عربی دو ترکیبی هستند که در کنار یکدیگر کامل می‌شوند و به نوعی مکمل یکدیگرند.

طراحی سایت به زبان عربی

از این رو برای طراحی سایت با استفاده از زبان عربی باید از افرادی باتجربه کمک بگیرید تا به روشی جذاب ترکیب فرهگ و زبان را در هنگام طراحی سایت بکار گیرند.در ادامه به مهم‌ترین ویژگی‌ها برای داشتن سایتی پربازدید و فعال در زمینه عربی خواهیم پرداخت.

تأثیر زبان عربی بر طراحی سایت

از آنجایی که زبان عربی همانند زبان فارسی به صورت RTL است یعنی از چپ به راست نوشته می‌شود، امکان طراحی سایت به صورت راحت‌تر و آسان‌تر فراهم است. زیرا دیگر لازم به تغییر چیدمان سایت به صورت کلی نخواهید بود. این ویژگی موجب می‌شود تا افراد متخصص به راحتی و در کوتاه‌مدت سایت شمارا به زبان عربی ترجمه کرده و امکانات آن را در اختیار مشتریان عرب زبان قراردهند.

البته باید به این مسأله توجه داشت که زبان عربی از لحاظ فونت کمی با زبان فارسی متفاوت است. از این رو، برای حفظ یکپارچگی سایت باید در هنگام طراحی سایت به زبان عربی این نکته را مدنظر داشت و برای زیبایی و خوانا بودن آن در سایت اقدامات لازم را انجام داد.

تأثیر فرهنگ عربی بر طراحی سایت

مسأله مهم دیگر که در هنگام طراحی وب سایت به زبان عربی باید در نظر بگیرید این است که تصاویر و آیکون‌های سایت خود را با توجه به فرهنگ عرب انتخاب کنید. به عبارتی، ممکن است تصاویر یا آیکون‌های مختلف به طرق گوناگون در فرهنگ عرب تفسیر شود که شاید معنای منفی و توهین‌آمیزی برای آن‌ها داشته باشد.

از این رو، با در نظر گرفتن این مسأله سایتی پربازدید و حرفه‌ای با زبان عربی خواهید داشت.البته توانایی استفاده از آیکون‌های مناسب برای افرادی که در این زمینه تخصص دارند بسیار بالاتر است و در انجام آن حرفه‌ای‌تر عمل می‌کنند.

علاوه براین، هنگام طراحی سایت باید به مسأله بهینه‌سازی آن در تلفن‌همراه، لب تاب و... توجه داشت. زیرا این مسأله برای کاربران بسیارحائز اهمیت است تا به سریع‌ترین و راحت‌ترین روش به امکانات سایت شما دسترسی داشته باشند.از این رو باید به واکنش‌گرا یا ریسپانسیو بودن سایت خود توجه زیادی کنید.

سئو در طراحی سایت عربی

اگر کمی با کسب و کار آنلاین و طراحی سایت آشناییت داشته باشید، حتماً واژه سئو سایت به گوشتان خورده‌است. به بیانی ساده سئو سایت یعنی سایت شما برای ورود کاربران و دسترسی آن‌ها به امکانات بهینه‌سازی شده‌باشد به نحوی که بیشترین بازدید را از آن خود کند. از این طریق گوگل سایت شما را به صفحات اول منتقل خواهد کرد و باعث افزایش مشتریان شما خواهد شد.

با همه این تفاسیر، اهمیت سئو در طراحی سایت به زبان عربی بسیار واضح است. برای این منظور علاوه بر اینکه باید محتوا سایت شما به زبان عربی باشد، بلکه بایدURL‌های اختصاصی با زیر دامنه‌های عربی داشته باشد.

از این رو، متخصصان ما در تلاش برای ارائه خدمات سئو سایت به بهترین نحو هستند تا بتوانند سایت‌های طراحی‌شده را در موتور‌های جست و جوگر گوگل به بالاترین جایگاه برسانند.

طراحی سایت به زبان عربی

از طرفی دیگر، باید این مطلب را نیز در نظر داشت که از آنجایی که تعداد رقبا برای سایت به زبان عربی کمتر از سایر زبان‌هاست، این امکان وجود دارد که سایت شما با رعایت نکات کلیدی، در مدت زمان کوتاه‌تری در موتور‌های جستو جوگر گوگل جایگاه بالایی کسب کند.

سخن پایانی

باتوجه به مطالبی که در زمینه طراحی سایت گفته‌شد، اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که تجارتی در این زمینه دارید بهترین و پرسودده‌ترین روش، طراحی سایت به زبان عربی است.طراحی سایت با استفاده از زبان عربی نیازمند رعایت نکاتی کلیدی و ریزبینانه و در عین حال ساده است که افراد متخصص از پس آن برخواهند آمد. اگر قصد دارید تا در تجارت خود نسبت به سایر رقبا پیشی بگیرید و در این زمینه حرفی برای گفتن داشته‌باشید، می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با ما، تماس بگیرید

با ما تماس بگیرید

ما را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط

برای مشاهده همه مقالات روی همه مقالات کلیک کنید

همه مقالات
  • نوشتن نظر
    نظر شما با موفقیت ثبت شد.
    Hurray! Your have successfully entered the captcha.

واتساپ