طراحی سایت صنایع دستی و دکوری

طراحی سایت صنایع دستی و دکوری

طراحی سایت صنایع دستی و دکوری

0   نظر

طراحی سایت صنایع دستی و دکوری

در عصر حاضر خرید و فروش هر کالایی از طریق اینترنت بسیار رواج پیدا کرده است. همچنین روز به روز بر تعداد افرادی که به صورت آنلاین خرید می کنند افزایش می‌یابد. یکی از صنایعی که می‌تواند در زمینه فروش آنلاین به خوبی عمل کند، صنایع دکوری و دستی است. برای طراحی سایت صنایع دستی در این مقاله با ما همراه باشید.

شرکت‌های این دسته از صنایع با هدف استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود در بستر اینترنت به دنبال طراحی سایت صنایع دستی هستند. با راه اندازی وب سایت صنایع دستی و دکوری، می‌توانید انواع محصولات خود را بدون هیچ گونه محدودیت زمانی در سراسر کشور و حتی در سطح بین المللی بفروشید.

طراحی سایت صنایع دستی و دکوری

با طراحی سایت صنایع دستی و دکوری علاوه بر افزایش فروش و درآمدزایی بیشتر، یک مزیت رقابتی نیز به دست می‌آورید. این مزیت موجب تسهیل امر برندسازی و اعتبارسازی شما می گردد. در رابطه با امور فرهنگی و گردشگری نیز این سایت‌ها بسیار می توانند اثر گذار باشند، در واقع برای مناطق خاص، جذب توریست از طریق وب سایت صنایع دستی صورت می‌پذیرد. با نیاز سنجی‌های اصولی می‌توان از یک گالری هنری کوچک تبدیل به یک برند بزرگ و معروف شد.

چرا طراحی سایت صنایع دستی و دکوری مهم است؟

جالب است بدانید کشور ما رتبه اول جهان را در حوزه صنایع دستی دارد. اما با این وجود در زمینه فروش و صادرات صنایع دستی رتبه 31 را به خود اختصاص داده است و در این زمینه عملکرد ضعیفی داریم. هدف از طراحی سایت صنایع دستی، در واقع معرفی و آشنایی بیشتر و بهتر مردم در سراسر جهان با فرهنگ غنی و صنایع هر خطه از ایران است.

در هر نقطه از ایران مغازه های صنایع دستی وجود دارند که کسی آنها را نمی شناسد اما اجناس بسیار گران‌بهایی تولید می کنند. طراحی سایت صنایع دستی می تواند این هنرمندان عزیز را بیشتر نشان دهد و به همه معرفی نماید. داشتن یک وب سایت در این زمینه، می تواند فروش اقلام هنری و صنایع دستی را افزایش دهد. البته در امر صادرات و رسیدن به رتبه اول صادرات صنایع دستی داشتن وب سایت یک گام موثر است.

امکانات طراحی سایت صنایع دستی و دکوری

سایتی که برای صنایع دستی و دکوری طراحی می‌شود باید یک سری امکانات بخصوص را در برگیرد. برای مثال باید در سایت طراحی شده بتوان محصولات را درج کرد و آنها را به طور کامل معرفی کرد. در ادامه مواردی بیشتری از این امکانات را برای شما ذکر خواهیم کرد.

دسته بندی صنایع دستی و دکوری

جستجوی محصولات بر اساس کاربرد، نوع و رنگ

گالری از تصاویر

امکان ثبت سفارش و سبد خرید در سایت

پرداخت از طریق درگاه‌های اینترنتی امن

بخش بلاگ

بارگذاری ویدیو از فرایند ساخت صنایع دستی

معرفی هر صنایع دستی و تاریخچه آن

ویدیوهای آموزشی

امکان ثبت نظر مشتریان در سایت

طراحی ریسپانسیو سایت

طراحی سایت صنایع دستی و دکوری

عناصر کاربردی در طراحی سایت صنایع دستی و دکوری

انتخاب نام دامنه مناسب برای وب سایت یکی از عناصر کاربردی و مهم در طراحی سایت صنایع دستی و دکوری است. در صورت داشتن نامی متناسب با کسب و کار شما، سایت شما حرفه‌ای‌تر دیده می شود. از دیدگاه گوگل داشتن یک نام مرتبط تجاری، مزیت محسوب می‌شود. البته سادگی آدرس سایت فروشگاه اینترنتی در سریعتر پیدا کردن آن توسط کاربران تاثیر بسزایی دارد.

خلاقیت خود را در سایت نشان دهید، در طراحی سایت و انتخاب رنگ ها و دیگر عناصر، روانشناسی رنگ‌ها را به کار بگیرید. طرح ها و عناصر را به شیوه‌ای انتخاب کنید که هویت و اصالت برند شما نشان داده شود. در طراحی لوگو مختص خود خلاقیت به خرج دهید. طراحی سایت با رنگ بندی متنوع، به کاربر در حین بازدید از سایت حس رضایت می دهد.

دیجیتال مارکتینگ در هر لحظه در حال پیشرفت است. شما با یادگیری و هماهنگی خود با این روند، روش های جدیدی را برای معرفی بهتر محصولات خود در سایت می آموزید. ابتدا ممکن است با موانع زیادی رو به رو شوید و به سبک آزمون و خطا جلو بروید. اما به گذشت زمان نحوه درست انجام کارها را می آموزید.

از جمله محدودیت هایی که در خرید‌های آنلاین وجود دارد، عدم دسترسی مستقیم شما به مشتریان است. در واقع نمی توانید به صورت صریح در مورد ویژگی‌های محصول صحبت کنید از این رو ممکن است برخی از مشتریان از خرید منصرف شوند. برای جلوگیری از این موضوع، شما می توانید هنگام طراحی سایت صنایع دستی، ویژگی چت آنلاین را به آن اضافه کنید. این چت باعث می‌شود به صورت زنده با مشتریان خود در سراسر کشور و یا حتی جهان ارتباط برقرار کنید و صحبت نمایید. این راهنمایی‌ها مشتری را به خرید و بازدید از شما ترغیب می‌کند.

مزایای طراحی سایت صنایع دستی و دکوری

اگر شما تازه کار هستید و در مشاغل مرتبط با صنایع دستی و دکوری فعالیت دارید باید نکاتی را در نظر بگیرید. در ابتدای کار شما، داشتن یک فروشگاه بزرگ حضوری و راه‌اندازی یک گالری، کار آسانی نخواهد بود. اگر این کار در زمان شروع فعالیت شما باشد قطعا سرمایه ی زیادی ندارید و این کار برای شما دشوار است. دقیقا در همین زمان است که راه طراحی سایت صنایع دستی به کار شما می‌آید.

با ساخت سایت صنایع دستی و دکوری، می‌توانید صاحب یک فروشگاه همه چیز تمام و البته غیر حضوری شوید. ناگفته نماند با پیشرفت سایت شما، بر تعداد مشتریان نیز افزوده می‌شود. تمامی دست سازه‌ها و محصولات دکوری را می‌تواند در فروشگاه سایت، برای بازدید مخاطبان به نمایش بگذارید و سفارش بگیرید.

طراحی سایت صنایع دستی و دکوری

با این کار بازدید کنندگان، تبدیل به مشتری می‌شوند و کسب درآمد برای شما ایجاد می‌شود. درآمدزایی به وسیله یک وب سایت، با رشد و پیشرفت آن به مرور زمان افزایش می‌یابد. قطعا اگر سایت شما جایگاه خوبی را کسب کرده باشد دست کمی از یک فروشگاه حضوری نخواهد داشت.

همچنین طولی نمی کشد که سایت صنایع دستی و دکوری شما با رشد خود، سبب تاسیس شعبه‌های حضوری نیز می‌شود‌. اگر تازه کار هستید، به جای صرف هزینه‌های بسیار سنگین از جمله اجاره و رهن گالری، می‌توانید به طراحی سایت صنایع دستی و دکوری روی بیاورید و هنر خود را به نمایش بگذارید

نحوه طراحی سایت صنایع دستی و دکوری

برای طراحی سایت صنایع دستی و دکوری، قدم اول این است که با افراد متخصص در زمینه پ‌ی طراحی سایت مشورت کرده و از آنها مشاوره بگیرید. شما برای انجام این کار نیاز به راهنمایی افراد متخصص در این زمینه دارید. قدم بعدی، انتخاب تیم طراحی سایت است. برای این کار باید تیمی را انتخاب کنید که با اصول کامل ساخت سایت هنری آشنا باشند. البته گروه متخصص طراحی وب باید تا پایان پروژه‌ی طراحی همراه شما باشد و کارهای مربوط به آن را، با توجه به سلیقه شما انجام دهد. پس از پایان طراحی وب سایت صنایع دستی و دکوری، تیم طراحی، وب سایت را به شما تحویل می‌دهد و شما می‌توانید کسب و کار خود را از این مرحله آغاز کنید.

کلام پایانی

برای طراحی سایت صنایع دستی و دکوری، قدم اول این است که با افراد متخصص در زمینه پ‌ی طراحی سایت مشورت کرده و از آنها مشاوره بگیرید. شما برای انجام این کار نیاز به راهنمایی افراد متخصص در این زمینه دارید. قدم بعدی، انتخاب تیم طراحی سایت است. برای این کار باید تیمی را انتخاب کنید که با اصول کامل ساخت سایت هنری آشنا باشند. البته گروه متخصص طراحی وب باید تا پایان پروژه‌ی طراحی همراه شما باشد و کارهای مربوط به آن را، با توجه به سلیقه شما انجام دهد. پس از پایان طراحی سایت صنایع دستی و دکوری، تیم طراحی، وب سایت را به شما تحویل می‌دهد و شما می‌توانید کسب و کار خود را از این مرحله آغاز کنید.

نکته ی آخر در رابطه با داشتن یک سایت ایده آل، علاوه بر کیفیت محصولات و کیفیت محتوا، طراحی آن است. این طراحی باید به صورت کاربردی و اصولی انجام شود. زیرا طراحی، تنها برای یک بازه زمانی کوتاه نیست بلکه قرار است در طولانی مورد استفاده شما قرار بگیرد.

امروزه در عرصه هنر، همانند دیگر زمینه‌ها بازار رقابت بسیار داغ است. بنابراین اگر می خواهید جزو بهترین‌ها باشید، لازم است اقدامات هوشمندانه‌ای انجام دهید. طراحی و ساخت یک سایت اختصاصی، شاید تنها چیزی نباشد که بر موفقیت یک هنرمند اثر گذار باشد، اما نقش مهمی را ایفا می کند.

وب و سئو شما را در طراحی سایت برای صنایع دستی و دکوری یاری می دهد.

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با ما، تماس بگیرید
در صورت درخواست چند زبانه سازی وب سایت، به ازای هر زبان اضافه 50 درصد به قیمت پلن انتخابی اضافه می گردد.

با ما تماس بگیرید

ما را به اشتراک بگذارید

    1. ناشناس 5 مهر ماه 1398

      تهیه نرم افزار سفارشی در وب و سئو در طی مراحلی انجام می شود. ابتدا بایستی نیازسنجی انجام شود. بر طبق نیازسنجی طراحی و تحلیل انجام شوه و پیاده سازی توسط تیم حرفه ای برنامه نویسی انجام شود.

      1. ناشناس 5 مهر ماه 1398

        تهیه نرم افزار سفارشی در وب و سئو در طی مراحلی انجام می شود. ابتدا بایستی نیازسنجی انجام شود. بر طبق نیازسنجی طراحی و تحلیل انجام شوه و پیاده سازی توسط تیم حرفه ای برنامه نویسی انجام شود.

    2. ناشناس 5 مهر ماه 1398

      تهیه نرم افزار سفارشی در وب و سئو در طی مراحلی انجام می شود. ابتدا بایستی نیازسنجی انجام شود. بر طبق نیازسنجی طراحی و تحلیل انجام شوه و پیاده سازی توسط تیم حرفه ای برنامه نویسی انجام شود.

    نوشتن نظر

واتساپ