طراحی وب سایت فروشگاهی-طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی وب سایت فروشگاهی-طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی وب سایت فروشگاهی-طراحی فروشگاه اینترنتی

0   نظر

طراحی وب سایت فروشگاهی-طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی وب سایت فروشگاهی در مجموعه وب و سئو با به روزترین روش های طراحی و کاربر پسند بودن، انجام می شود. طراحی سایت فروشگاهی و داشتن فروشگاه های اینترنتی با توجه به افزایش بسیار زیاد کاربران در فضای مجازی شرط رونق و پیشرفت فروشندگان کالا و خدمات می باشد. با فروشگاه اینترنتی یک شعبه جدید با دامنه مخاطبان گسترده را برای خود فراهم آورید.

وب و سئو خدمات طراحی وب سایت انواع فروشگاه های اینترنتی و بهینه سازی و سئو آن را انجام می دهد.

طراحی وب سایت فروشگاهی چه مزایایی دارد؟

بدون شک ارایه دهندگان خدمات و فروشندگان کالا ها نیازمند استفاده از فضای اینترنت برای خدمات خود هستند، این امر در رونق فروش کسب و کارها می تواند کمک شایانی به کارفرمایان کند. با توجه به این که طیف وسیعی از جامعه راغب به دریافت خدمات در بستر اینترنت شده اند، طراحی وب سایت فروشگاهی و داشتن یک وب سایت در زمینه فروش اینترنتی به کارفرمایان کمک شایانی می نماید. برخی از مزایای داشتن فروشگاه اینترنتی به شرح زیر می باشد:

با وب سایت های فروش اینترنتی 24 ساعته خرید و فروش کنید! بدون شک با روش های دیگر هیچ گاه نمی توانید خدمات فروش را به صورت 24 ساعته انجام دهید. این در حالی است که وب سایت ها به صورت آنلاین این امر را فراهم می آورند.

طراحی وب سایت فروشگاهی در هزینه ها و زمان صرفه جویی می کند! اگر مشتریان بخواهند حضوری برای خرید کالاها و خدمات اقدام کنند، مطمئنا نیازمند نیروی انسانی بیشتر برای ارائه خدمات خود هستید، این در حالی است که با وب سایت سفارشات آنلاین انجام شده و نیروی مورد نیاز کاهش می یابد. از طریق وب سایت می توانید به تعداد بسیار زیادی از افراد به صورت همزمان ارایه خدمت نمایید که این امر بسیار در هزینه ها و زمان صرفه جویی می نماید.

بدون نیاز به فضای کاری با فروشگاه اینترنتی خرید و فروش کنید! قطعا در روش های سنتی فروش، نیازمند داشتن فروشگاه بزرگی خواهید بود، این امر فضا و هزینه های مربوط به خود را می خواهد، با این وجود با یک وب سایت دیگر فضای فروشگاهی بزرگ نیاز ندارید و صرفا با یک انبار می توانید به توزیع کالا و خدمات بپردازید، این امر هزینه ها را به شکل محسوسی برای صاحبان کالا و خدمات کاهش می دهد.

با طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی مشتریان فراوانی پیدا کنید! برای فروش بیشتر کالا ها و خدمات نیازمند به تبلیغات هدفمند هستید، حال آن که فروشگاه های اینترنتی علاوه بر برآورده ساختن این مورد، خرید و فروش را در بستر آنلاین اینترنتی فراهم ساخته و طیف فراوانی از مخاطبان را پوشش می دهد. شما با طراحی وب سایت فروشگاهی اینترنتی دیگر محدودیت های جغرافیایی را نخواهید داشت و علاوه بر یک منطقه خاص می توانید از سرتاسر کشور خریداران کالا و خدمات را پیدا کرده و به آن ها ارایه خدمت دهید. بنابراین با بکار بردن یک وب سایت آنلاین فروشگاه اینترنتی می توانید به طور تصاعدی مشتریان خود را افزایش دهید.

امکانات وب سایت فروشگاهی

فروشگاه های اینترنتی را می توان به صورت سفارشی برای مخاطبان طراحی کرد، با این وجود امکانات عمومی برای این امر به شرح زیر می باشند:

معرفی محصولات مختلف

نمایش محصولات در دسته بندی های مختلف (جدید ترین ها، پر فروش ترین ها و ...)

مقایسه محصولات

لیست علاقه مندی های کاربران

امکان تفکیک محصولات بر اساس ویژگی های مختلف

چت و مشاوره ی آنلاین

امکان درج تخفیفات برای محصولات مختلف

سبد خرید

پنل کاربری

اتصال به درگاه بانک و پرداخت صورت حساب مشتریان

امتیاز دهی به محصولات توسط مشتریان

جستجو در وب سایت

تماس با ما

درباره ما

...

طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی چقدر هزینه دارد؟

همانطور که بیان شد با طراحی وب سایت فروشگاهی می توانید هزینه ها را به شکل محسوسی کاهش دهید، با این وجود برای طراحی وب سایت فروشگاهی متناسب با امکانات درخواستی کارفرما هزینه و قیمت نهایی تعیین می شود. معمولا وب سایت های آنلاین فروشگاهی نیاز به پنل های مدیریت و کاربران بوده و فراهم کردن شرایط خرید آنلاین و درگاه های بانکی بر هزینه نهایی تاثیر می گذارد، بنابراین قیمت طراحی وب سایت فروشگاهی از وب سایت های معمولی متفاوت می باشد. گروه وب و سئو طراحی وب سایت را با قیمت مناسب و کیفیت بالا انجام می دهد.

طراحی سایت فروشگاهی مناسب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

وب سایت فروشگاهی باید سریع باشد! بدون شک کاربران در هنگام رجوع به وب سایت سهولت کاربری را می خواهند، وب سایت های کند ناراضی کننده بوده و کاربران را از استفاده از وب سایت منصرف می سازد. این امر در مورد وب سایت های فروشگاهی از اهمیت بالاتری برخوردار است. بدون شک بالا بودن سرعت کار با وب سایت، کارکرد و استفاده فروشگاه اینترنتی را برای مخاطبان افزایش می دهد.

امینت وب سایت فروشگاه اینترنتی مهم است! وب سایت هایی که اقدام به خرید و فروش از طریق بستر اینترنت می نمایند، نیازمند رعایت نکات امنیتی می باشند. این امر اطمینان کاربران و کارفرما را از استفاده وب سایت افزایش می دهد. استفاده از گواهینامه های امنیتی و اصول طراحی متناسب با امنیت وب سایت در این امر بسیار مهم است.

پنل کاربری برای فروشگاه های اینترنتی لازم است! کاربران بایستی گزارش کاملی از خرید های انجام شده و روند سفارش خود داشته باشند. از این رو وجود پنل کاربری برای کاربران و پنل مدیریت امری لازم و ضروری است.

وب سایت های فروشگاه اینترنتی بایستی دسته بندی مناسب داشته باشند. در یک وب سایت فروشگاهی بایستی معرفی محصولات و خدمات به صورت کاملا دسته بندی شده باشد. این امر سهولت کاربری را موجب شده و به فروش بهتر از وب سایت کمک فراوان می نماید.

طراحی سایت فروشگاهی در وب و سئو چه مزایایی دارد؟

طراحی وب سایت ریسپانسیو و متناسب با دستگاه های مختلف

پیاده سازی راهکارهای امنیتی

طراحی وب سایت فنی با قالب گرافیکی مناسب

سرعت بالای وب سایت

قیمت مناسب

...

سئو فروشگاه های اینترنتی به صورت تخصصی در وب و سئو

مجموعه وب و سئو به صورت کاملا تخصصی اقدام به سئو و بهینه سازی فروشگاه اینترنتی برای موتورهای جست و جو می نماید. یا سئوی وب سایت فروشگاهی مشتریان خود را به صورت تصاعدی افزایش دهید.

امکانات فروشگاه اینترنتی بایستی به نحوی باشد که مشتری را ترغیب به خرید کرده و امکانات مورد نیاز مشتریان را داشته باشد. علاوه بر روندهای بکار گرفته در فروشگاه های قدیمی اینترنتی بایستی امکاناتی مناسب، متناسب با نیازهای امروزی کاربران را فراهم آورد.

برخی از امکانات فروشگاه های اینترنتی امروزی به شرح زیر می باشد:

قابلیت جست و جو ،کاربران بایستی محصول خود را به سادگی از بین هزاران محصول موجود در وب سایت پیدا کنند. برای این امر داشتن ابزار جست و جو به صورت پیشرفته در فروشگاه های اینترنتی امری لازم و ضروری است. مشتریان برای پیدا کردن محصولات دلخواه خود نیاز به جست و جو سریع در وب سایت داشته و نداشتن منو جست و جو می توانند نارضایتی کاربر و حتی خروج از وب سایت و رفتن به سراغ وب سایت های مشابه شود.

امکان دسته بندی محصولات مختلف وجود داشته باشد، یک فروشگاه اینترنتی مدرن امروزی بایستی محصولات مختلف را دسته بندی کرده در معرض دید مخاطبان قرار دهد. این امر در انتخاب محصول دلخواه بسیار تاثیر خواهد داشت. در این زمینه بایستی این نکته را نیز در نظر داشت که دسته بندی مناسب محصولات در وب سایت و فراهم کردن خوشه ها و کلاستر ها می تواند در رشد وب سایت در نتایج جست و جو گوگل بسیار موثر باشد.

قابلیت هایی نظیر اعمال تخفیف ها باید وجود داشته باشد، گاهی برخی از فروشگاه های اینترنتی خواهان اعمال تخفیف هایی برای مشتریان خود بسته به شرایط و ایام خاص دارند، یک فروشگاه اینترنتی بایستی قابلیت اعمال تخفیف برای فروش را برای صاحبان فروشگاه فراهم آورد.

امنیت فروشگاه اینترنتی بالا باشد، قطعا مشتریان اینترنتی برای خرید و فروش نیاز به فضای امن دارند و نباید خطری آن ها را در این زمینه تهدید کند، از این رو استفاده از پروتکل های حفاظتی ssl و رعایت نکات امنیتی از اهمیت بالایی برخوردار است. همچنین داشتن اینماد و سایر مجوزهای لازم در این حوزه برای اطمینان و افزایش شرایط اطمینان برای استفاده کنندگان از اهمیت بالایی برخوردار است. رعایت کد نویسی حرفه ای برای جلوگیری از هک و حمله های بدافزارها نیز بایستی رعایت شود.

محصولات مرتبط به کاربران نشان داده شود، وقتی مخاطبی وارد فروشگاه شما می شود، به دنبال محصول خاصی است، حال آن که نمایش سایر محصولات مشابه در انتخاب بهتر و افزایش زمان ماندگاری کاربر در وب سایت بسیار تاثیرگذار است. از این رو فراهم آوردن محصولات مشابه درون یک فروشگاه اینترنتی از اهمیت بالایی برخوردار است.

امتیازدهی، نظرات برای یک محصول خاص، برای اطمینان مشتریان برای خرید یک کالا خاص، همواره کاربران به نظر سایر کاربران و امتیاز آن ها توجه می کنند، بکارگیری امتیاز و بخش نظرات برای یک محصول خاص می توانند اطمینان را در سایر کاربران و در نتیجه فروش بیشتر محصولات افزایش دهد.

فروشگاه اینترنتی واکنش گرا و متناسب با موبایل باشد، افزایش تصاعدی کاربران موبایل لزوم متناسب بودن با دستگاه های موبایل را واجب ساخته است. بیشتر کاربران یک فروشگاه اینترنتی را کاربران موبایل تشکیل می دهند. اگر وب سایت در موبایل به خوبی لود نشود و با سرعت بد بالا بیاید، بدون شک نارضایتی کاربران را به دنبال خواهد داشت.

اشتراک گذاری محصولات در شبکه های اجتماعی، بالا بودن تعداد کاربران شبکه های اجتماعی لزوم معرفی محصول و برندهای های مختلف را در آن ها واجب ساخته است. یک فروشگاه اینترنتی مناسب و مدرن بایستی قابلیت به اشتراک گذاری محصولات در شبکه ها اجتماعی را داشته باشد و در معرض دید هزاران نفر محصول قرار گرفته و سایر مخاطبین نیز با آشنایی اقدام به خرید محصول کنند.

لزوم بررسی موجودی انبار، در یک فروشگاه اینترنتی مدرن بایستی برای مدیران همواره گزارش موجودی انبار و تعداد موجودی محصول مشخص باشد. بدون شک در صورت نبود محصولی خاص در انبار بایستی برای کاربران این محصول پیام عدم موجودی در زمان فعلی صادر شود.

دسته بندی محصولات بصورت های مختلف(پرفروش ترین، جدیدترین و ...) این امر در بازاریابی و خرید و فروش آنلاین با اهمیت است. قرارگیری یک محصول در لیست پر فروش ترین ها می تواند کاربران را ترغیب به خرید محصول نماید. همچنین کسانی به دنبال جدیدترین محصولات در حوزه خاصی هستند که قرارگیری محصول در این لیست به کاربران کمک فراوانی می نماید. لیست محصولات پر فروش و جدید ترین محصولات می تواند در صفحه اصلی نیز اورده شود. همچنین مرتب سازی محصولات از لحاظ قیمت نیز می تواند شرایط را برای خرید کاربران آسان سازد.

ایجاد کمپین، گاهی برخی از فروشگاه های اینترنتی اقدام به فروش محصولات در قالب کمپین ها و گاها اعمال تخفیف هایی برای کاربران می نمایند. یک فروشگاه اینترنتی مدرن بایستی قابلیت ایجاد کمپین را برای صاحبان فروشگاه ها فراهم آورد.

بخش محصولات برگشتی، گاهی برخی از کاربران بعد از خرید یک محصول خاص کالا را برگشت داده و خواهان تعویض آن هستند. وجود بخش محصولات برگشتی که مربوط به مدیریت وب سایت می باشد، می تواند مدیران وب سایت را از علت برگشت و یا تعویض و در نظر گرفتن شرایط مناسب بسیار یاری رساند.

سئو مقدماتی، بدون شک سئو و بهینه سازی محصولات برای موتورهای جست و جو می تواند به رشد کاربران فروشگاه کمک شایانی نماید. رعایت عنوان بندی و استفاده مناسب از متاتگ های مخصوص سئو می تواند کمک شایانی به رشد محصول در موتورهای جست و جو نماید.

بلاگ، گاهی داشتن بلاگ در وب سایت می تواند با ارایه موضوعات متناسب با محصولات وب سایت به رشد کاربران وب سایت کمک شایانی نماید.

مجموعه وب و سئو با بهره گیری از تیم برنامه نویسی مجرب خود اقدام به طراحی و بهره برداری فروشگاه های اینترنتی متناسب با سفارش مشتریان می نماید. فروشگاه های اینترنتی طراحی شده توسط تیم وب و سئو با بروزترین زبان های برنامه نویسی تهیه شده و تمام اصول کد نویسی و رعایت دستورالعمل های امنیتی در آن ها لحاظ شده است.

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با ما، تماس بگیرید
در صورت درخواست چند زبانه سازی وب سایت، به ازای هر زبان اضافه 50 درصد به قیمت پلن انتخابی اضافه می گردد.

با ما تماس بگیرید

ما را به اشتراک بگذارید

    1. ناشناس 5 مهر ماه 1398

      تهیه نرم افزار سفارشی در وب و سئو در طی مراحلی انجام می شود. ابتدا بایستی نیازسنجی انجام شود. بر طبق نیازسنجی طراحی و تحلیل انجام شوه و پیاده سازی توسط تیم حرفه ای برنامه نویسی انجام شود.

      1. ناشناس 5 مهر ماه 1398

        تهیه نرم افزار سفارشی در وب و سئو در طی مراحلی انجام می شود. ابتدا بایستی نیازسنجی انجام شود. بر طبق نیازسنجی طراحی و تحلیل انجام شوه و پیاده سازی توسط تیم حرفه ای برنامه نویسی انجام شود.

    2. ناشناس 5 مهر ماه 1398

      تهیه نرم افزار سفارشی در وب و سئو در طی مراحلی انجام می شود. ابتدا بایستی نیازسنجی انجام شود. بر طبق نیازسنجی طراحی و تحلیل انجام شوه و پیاده سازی توسط تیم حرفه ای برنامه نویسی انجام شود.

    نوشتن نظر

واتساپ