طراحی سایت به زبان انگلیسی

طراحی سایت به زبان انگلیسی

طراحی سایت به زبان انگلیسی

0   نظر

طراحی سایت به زبان انگلیسی

در عصر حاضر با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و افزایش استفاده اینترنت، ارتباط میان مردم در نقاط مختلف دنیا بیشتر شده است. برای برقراری ارتباط قوی‌تر با دیگران، زبان انگلیسی می‌تواند کمک کننده باشد، زیرا این زبان بین المللی است و از اهمیت بالایی برخوردار است. در این میان طراحی سایت انگلیسی به مشاغل و شرکت‌ها این امکان را می‌دهد تا محصولات و خدمات خود را بهتر ارائه کنند. در نتیجه این امر مشتریان زیادی نیز جذب می‌شوند.

طراحی سایت در حقیقت باعث می‌شود محدودیت‌های مکانی و زمانی از بین بروند. اگر هدف شما نیز سرویس دهی جهانی است باید زمینه و شرایط آن را فراهم کنید. طراحی سایت انگلیسی می‌تواند یکی از عوامل مهم برای برقراری ارتباط جهانی باشد. سایت‌ها نیز در سبک‌‌های مختلفی طراحی می‌شوند. یکی از انواع آن طراحی سایت با گزینه ترجمه است که به بررسی بیشتر آن خواهیم پرداخت.

طراحی سایت به زبان انگلیسی

انواع روش‌های طراحی سایت انگلیسی

یکی از روش‌های طراحی سایت انگلیسی به صورت دو سایت جداگانه است. در این حالت دو سایت مورد نظر با قالب و سیستم یکسانی به صورت حرفه‌ای طراحی شده‌اند. در واقع هیچ ارتباطی میان سایت انگلیسی و فارسی نیست و اطلاعات موجود در سایت فارسی برای فارسی زبانان است. همچنین در بخش انگلیسی نیز ترجمه متون فارسی وارد شده است. در سایت‌های دو زبانه به صورت جداگانه نیازی به ترجمه عبارات مشابه نیست.

روش دیگر در طراحی سایت انگلیسی قرار دادن گزینه ترجمه است. این نوع سایت بیشتر برای وب سایت‌ها چند زبانه به کار می‌رود که هر مقاله‌ای به چندین زبان مختلف ترجمه شده و آدرس کشور‌ها نیز در آن قرار گرفته است. سایت‌های علمی از جمله وب سایت‌هایی هستند که می‌توانند مقالات خود را با قرار دادن گزینه ترجمه یا Google Translate به انگلیسی تبدیل کنند. البته استفاده از این روش مزایا و معایب خود را به همراه دارد. یکی از مشکلات رایج استفاده از Google Translat ترجمه اشتباه، ناقص یا معیوب است. از مزیت‌های آن نیز کاهش هزینه مصرفی است زیرا نیازی به استخدام مترجم نیست.

طراحی سایت انگلیسی به چه کسانی توصیه می‌شود؟

طراحی سایت انگلیسی برای افرادی که می‌خواهند ارتباط گسترده‌ای در رابطه با حرفه خود داشته باشند، مناسب است. در یک طراحی سایت به زبان انگلیسی یک ابتکار برای جهانی شدن است. در این راستا ازجمله وب سایت‌هایی که توصیه می‌شود به صورت انگلیسی طراحی شوند، سایت‌های شرکتی، فروشگاهی و شخصی و کسب‌ و کار‌های صادراتی است.

سایت‌های شرکتی: همانطور که از نام این سایت مشخص است، برای شرکت‌های تجاری، خدماتی، مالی و سایر موارد طراحی می‌شود. برای آن دسته از موسساتی که در عرصه تجارت و حقوق بین الملل فعالیت دارند، طراحی سایت انگلیسی می‌تواند باعث پیشرفت شود. و محصولات و خدمات آنها به کاربران در سراسر دنیا معرفی می‌شود.

سایت‌های فروشگاهی: این دسته از سایت‌های برای فروش محصولات واقعی، مجازی و یا قابل دانلود طراحی می‌شوند. اینگونه سایت‌ها به نسبت فضای فروشگاه طراحی خواهند شد. در واقع فروشگاه‌هایی که قصد فروش محصولات خود را در کشور‌های خارجی دارند و یا محصولات آنها مجازی و قابل دانلود است، به دنبال طراحی سایت انگلیسی هستند.

سایت‌های شخصی: در سایت‌های شخصی معمولا مطالب متفاوتی از جمله تصویر، متن و فیلم قرار داده می‌شود. اغلب مواقع، هدف از طراحی سایت انگلیسی به صورت شخصی، اطلاع رسانی و همچنین اشتراک گذاری نظرات و ایده‌ها درباره یک موضوع خاص است.

کسب و کار‌های صادراتی: برای آن دسته از مشاغل که محصولات خود را به کشور‌های خارجی عرضه می‌کنند، طراحی سایت انگلیسی از اهمیت بالایی برخوردار است. در واقع این سایت می‌تواند به عنوان ویترین معرفی کار و محصولات شما برای دیگران باشد. و به مشتریان خارجی، برای آشنایی با محصولات شما کمک کند.

طراحی سایت به زبان انگلیسی

مزایای طراحی سایت به زبان انگلیسی

طراحی سایت انگلیسی برای افرادی که می‌خواهند ارتباط گسترده‌ای در رابطه با حرفه خود داشته باشند، مناسب است. در یک طراحی سایت به زبان انگلیسی یک ابتکار برای جهانی شدن است. در این راستا از جمله وب سایت‌هایی که توصیه می‌شود به صورت انگلیسی طراحی شوند، سایت‌های شرکتی، فروشگاهی و شخصی و کسب‌ و کار‌های صادراتی است.

احتساب فضای مجازی به عنوان یک بازار مقرون به صرفه، جذب مشتریان مسلط به زبان انگلیسی، پیشی گرفتن از رقیبان، افزایش فروش و در نهایت درآمد بالا از مزایای طراحی سایت انگلیسی است. البته این سایت‌ها به روش آسانی بروزرسانی می‌شوند و همچنین از عوامل افزایش اعتبار کسب و کار است. در نهایت نیز، ایجاد سهولت برای دسترسی به محتوای سایت سبب افزایش بازدید کننده‌گان از سایت شما می‌شود.

هزینه طراحی سایت انگلیسی

با توجه به عوامل مختلف در تعیین تعرفه طراحی سایت، نمی‌توان هزینه واحدی را برای آن در نظر گرفت. یکی از عوامل اثر گذار در تعیین تعرفه، اندازه و پیچیدگی سایت است. هر چه مقیاس سایت بزرگ‌تر و پیچیدگی آن بیشتر باشد نیاز به زمان بیشتری برای طراحی دارد و همین امر باعث افزایش هزینه‌ها می‌شود. قابلیت‌ها و امکانات سایت نیز بر تعرفه طراحی سایت انگلیسی تاثیر مستقیم دارد. اگر وب سایت شما نیاز به قابلیت‌های خاص از جمله فروشگاه آنلاین، سیستم رزرو و بانک اطلاعاتی پیچیده دارد، به تعرفه طراحی سایت شما افزوده می‌شود.

باید در نظر داشته باشید تعداد صفحات و محتوای سایت می‌تواند هزینه‌های شما را در رابطه با طراحی سایت تحت تاثیر قرار دهد. تعداد صفحات بیشتر متقابل با هزینه بیشتر است. اگر شما قصد دارید یک طراحی سفارشی، برای وب سایت خود انجام دهید باید هزینه بیشتری را نسبت به قالب‌های آماده متحمل شوید. به کارگیری فرم‌های تماس، پنل کاربری پیشرفته، سبد خرید و همچنین سایر ویژگی‌های پیچیده ممکن است باعث افزایش تعرفه نهایی شما شود.

نکات فنی در رابطه با طراحی سایت انگلیسی

سئو یکی از نکات فنی در رابطه با طراحی سایت انگلیسی است. در سئو واقع به معنای بهینه سازی سایت برای موتور‌های جستجوگر است. یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت در طراحی سایت سئو سایت است. اگر سایت شما از نظر سئو بهینه باشد هنگام سرچ کاربران در رده‌های بالای نتایج جستجو نمایش داده می‌شود. در نتیجه‌ی این امر، روزانه افراد زیادی وارد سایت شما شده و از آن بازدید می‌کنند. از دیگر نکات فنی در رابطه با طراحی سایت انگلیسی به شرح زیر است.

فضای کافی و سرعت بالای سایت

طراحی ریسپانسیو

سفارشی سازی ظاهر سایت

فضای کافی و سرعت بالای سایت

سایتی که طراحی می‌کنید باید فضای کافی برای ذخیره سازی و مدیریت انواع محتوا را داشته باشد. البته سایت باید سریع نیز باشد تا کاربران به راحتی بتوانند از آن استفاده کنند. اگر سایت شما کند باشد کاربران از آن بازدید نخواهند کرد و نتیجه دلخواه شما حاصل نمی‌شود.

طراحی سایت به زبان انگلیسی

طراحی ریسپانسیو

سایت‌های انگلیسی باید ریسپانسیو باشند، ریسپانسیو بودن باعث می‌شود سایت شما در ابعاد و اندازه‌های متفاوت نمایش در بیاید. به عبارت دیگر، هر کاربری می‌تواند از طریق دستگاه‌های مختلف مثل تلفن همراه، تبلت و لپ تاپ از سایت شما بازدید کند. استفاده زیاد کاربران از تلفن همراه باعث شده موتورهای جستجو اهمیت زیادی به موضوع ریسپانسیو قائل باشند.

سفارشی سازی ظاهر سایت

از مهم‌ترین مراحل طراحی سایت انگلیسی، انتخاب رنگ، فونت و تم مناسب برای وب سایت است. هنگام انتخاب این عناصر باید دقت کافی داشته باشید. شما باید این عناصر و سایر روش‌های بازاریابی را، در شبکه‌های اجتماعی خود استفاده کنید. این عوامل سبب جذابیت سایت شما می‌شود که مورد پسند کاربران است.

کلام پایانی

با توجه به مزیت‌ها و ویژگی‌هایی که در رابطه با طراحی سایت انگلیسی بیان شد، می‌توان گفت یکی از عوامل پیشرفت در هر زمینه‌ای استفاده از این سایت‌ها است. طراحی سایت به همه زبان‌ها می‌تواند انجام شود ولی از آن جهت که زبان انگلیسی، یک زبان جهانی است اکثر افراد از این زبان در طراحی وب سایت خود استفاده می‌کنند. همانطور كه در قسمت‌های قبل اشاره شد این کار می‌تواند به دو صورت انجام می‌شود. قرارگیری گزینه ترجمه یا طراحی دو سایت جداگانه روش‌های مورد نظر هستند که می‌توانید با توجه به سلیقه خود هر یک را انتخاب کنید.

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با ما، تماس بگیرید
در صورت درخواست چند زبانه سازی وب سایت، به ازای هر زبان اضافه 50 درصد به قیمت پلن انتخابی اضافه می گردد.

با ما تماس بگیرید

ما را به اشتراک بگذارید

    1. ناشناس 5 مهر ماه 1398

      تهیه نرم افزار سفارشی در وب و سئو در طی مراحلی انجام می شود. ابتدا بایستی نیازسنجی انجام شود. بر طبق نیازسنجی طراحی و تحلیل انجام شوه و پیاده سازی توسط تیم حرفه ای برنامه نویسی انجام شود.

      1. ناشناس 5 مهر ماه 1398

        تهیه نرم افزار سفارشی در وب و سئو در طی مراحلی انجام می شود. ابتدا بایستی نیازسنجی انجام شود. بر طبق نیازسنجی طراحی و تحلیل انجام شوه و پیاده سازی توسط تیم حرفه ای برنامه نویسی انجام شود.

    2. ناشناس 5 مهر ماه 1398

      تهیه نرم افزار سفارشی در وب و سئو در طی مراحلی انجام می شود. ابتدا بایستی نیازسنجی انجام شود. بر طبق نیازسنجی طراحی و تحلیل انجام شوه و پیاده سازی توسط تیم حرفه ای برنامه نویسی انجام شود.

    نوشتن نظر

واتساپ